سفارش تبلیغ
صبا ویژن
behmalt
شنبه 91 مرداد 21 :: 1:42 عصر :: نویسنده : maryam

Roasted Malt Barley Drink

مالت روشن طعمی مانند قهوه دارد که تولید کننده های نوشیدنی از آن در نوشیدنی استفاده می کنند. اما قبل از مصرف نوشیدنی جو با پزشک مشورت کنید زیرا می تواند واکنش های حساسیت ایجاد کند.

جلوگیری از پوسیدگی دندان:

مشکل پوسیدگی دندان در جهان شایع می باشد. افزودن فلوراید به آب نوشیدنی می تواند میزان آن را کاهش دهد اما باز هم این مشکل باقی می ماند.نوشیدنی Roasted Malt Barley به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک می کند. ملانوئیدین موجود در آن به طور غیرمستقیم این اثرات را موجب می شود.

کاهش کلسترول:

26 درصد از بزرگسالان در آمریکا، LDL سطح خون  آن ها پایین می باشد.داشتن سطح بالایی از این نوع کلسترول بد می تواند فرد را در معرض خطر ابتلا به سکته مغزی و قلبی قرار دهد. تداوم یک رژیم کامل و شامل نوشیدنی هایی مثل نوشیدنی جو به کاهش ریسک ابتلا به این نوع بیماریها کمک می کند. عصاره گرفته شده از نوشیدنی Roasted Malt  کلسترول را کاهش می دهد و بدون ایجاد آثار جانبی اشتها را کاهش می دهد.

بهبود دستگاه گردش خون:

اختلال در جریان خون در بدن از رسیدن سلول های قرمز خونی به رگ های خونی کوچک در سرتاسر بدن جلوگیری می کند. این تغییر ریسک ایست قلبی، نارسایی کلیوی و جنون را افزایش می دهد. نوشیدن یک فنجان چای ساخته شده از Roasted Maltجریان خون را افزایش می دهد. به نظر می رسد آلکیل پیرازین موجود در آن مسئول اثرات مشاهده شده می باشد.

خاصیت آنتی اکسیدانی:

یک انسان هر روز اکسیداسیون، معادل بیولوژیکی کاهیده شدن را تجربه می کند. این تغییر منجر به از بین رفتن تدریجی بدن می شود. مواد شیمیایی مشخص شناخته شده به عنوان آنتی اکسیدان می تواند این فرآیند را آهسته کند و به وسیله آن پیر شدن و سالخوردگی به تأخیر می افتد.یکی از اثرات مثبت نوشیدنی جو آنتی اکسیدان ها هستند. مشخص شده است که جو حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان ها می باشد که در حال حاضر ناشناخته است و کشف نشده است. هرچند فرآیند های انجام شده مقدار آنتی اکسیدان را تغییر می دهد، بررسی ها نشان داده است که هوای داغ رُست کردن در حقیقت مقدار آنتی اکسیدان های موجود در جو را کاهش میدهد.

روش تولیــد:

در آون با دمای 180-240 درجه سانتیگراد تولید می شود.

 

نوع مصرف:

جزء گیاهان دارویی بوده و به صورت جوشانده گیاهی، چای تی بگ، چای آماده قابل مصرف می باشد

 

مهندس طالب پور

واحد تحقیق و توسعه

 




ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :